Sodobnosti z razsežnostmi dediščine za 8. in 9. razred
Število ur/leto: 35
Število ur/teden: 1
Predmet se izvaja v dveh neodvisnih sklopih po eno leto.
Cilji izbirnega predmeta:
Učenci:
- spoznavajo kulturne oblike v domačem kulturnem okolju in njegovo vsakdanje življenje;
- spoznavajo temeljna vprašanja etnološke vede oziroma vprašanja, ki posegajo na področje dediščine in načinov življenja;
- se seznanjajo s temeljnimi pojmi, kot so kultura, dediščina, identiteta, pa tudi narod, ljudstvo, ljudsko itd.;
- spoznavajo načine raziskovanja dediščine in njenega ohranjevanja z etnološkega vidika in vidikov drugih strok, ki se ukvarjajo z dediščino;
- se seznanijo s prizadevanji za ohranitev svetovne dediščine;
- spodbujajo spretnosti in vzgajajo pozitiven odnos do ročnega dela.
Vsebina izbirnega predmeta:
- Načini življenja in njihove spremembe (razvoj, sodobnost, stereotipi).
- Vsakdanjik in praznik.
- Narod, ljudstvo, ljudska kultura (poudarek na domačem).
- Dediščina, odnos do dediščine, načini odkrivanja dediščine.
Visited 3 times, 1 visit(s) today