Enoleten izbirni predmet v 7., 8. ali 9. razredu

Učenci pri izbirnem predmetu turistična vzgoja:

  • na primeru domačega kraja spoznavajo turizem kot spreminjajoč se razvojni pojav, družbeno gibanje in gospodarsko dejavnost, pomembno za razvoj Slovenije,
  • seznanijo se z osnovami za razvoj turizma v domačem kraju (pokrajini) in v Sloveniji,
  • spoznavajo in vrednotijo naravne, družbene, gospodarske in politične osnove za razvoj turizma, zlasti naravno in kulturno dediščino v domačem okolju, in v Sloveniji in ob tem pridobivajo nacionalno samozavest in ponos,
  • odkrivajo in vrednotijo tiste sestavine življenja v domačem kraju in regiji, ki bi lahko obogatile obiskovalce in tudi njih same,
  • se vključujejo v turistično življenje domačega kraja in pri tem spoznavajo ljudi in ustanove, ki se ukvarjajo s turizmom in živijo od njega,
  • spoznavajo turistične poklice in možnosti zaposlovanja v turističnih dejavnostih ter razvijajo sposobnosti za opravljanje najrazličnejših del v turizmu,
  • spoznavajo načine pridobivanja in posredovanja informacij v turizmu in o turizmu,
  • spoznavajo turistično društveno dejavnost in se pripravljajo za sodelovanje v turističnem društvu,
  • razvijajo sposobnost kulturnega komuniciranja in javnega nastopanja.

PREDSTAVITEV PREDMETA:

Turistična vzgoja je enoletni izbirni predmet, namenjen učencem od 7. do 9. razreda. Temeljni namen predmeta je vzgoja učencev za pozitivni odnos do turizma in turistov. Učencem naj bi vzbudil zanimanje za turizem kot možno področje njihovega prihodnjega poklicnega ali ljubiteljskega dela ter jih motiviral za pridobivanje znanja o turizmu kot družbenem gibanju in perspektivni gospodarski dejavnosti v domačem kraju, širši okolici in državi. Predmet povezuje in nadgrajuje znanje, ki ga učenci pridobivajo pri drugih predmetih in dejavnostih, zlasti pri geografiji, zgodovini, slovenščini in tujem jeziku pa tudi pri gospodinjstvu, likovni in glasbeni vzgoji, naravoslovju in tehniki ter pri interesnih dejavnostih, zlasti pri turističnem krožku.

Učenci bodo krepili in se urili v veščinah, s katerimi lahko načrtujejo, izvedejo in evalvirajo turistični projekt. Naučili se bodo načrtovati ekskurzijo v tujino, jo izpeljati in voditi po mestu ter predstaviti kulturne, umetniške in naravne znamenitosti.

Obiskali bomo turistično agencijo, turistično naselje, ki ponuja storitve domačim in tujim gostom, se seznanili z delom turističnega društva in se aktivno vključili v delovanje društva v domačem kraju.

NAČINI OCENJEVANJA:

Praviloma ena ocena v redovalnem obdobju.
Ocenjujejo se tudi praktični izdelki v učenčevi mapi (zbrano gradivo, poročilo, ankete, intervjuji, izdelava turističnega prospekta).

 

Mentorica: Greta Grošelj

Visited 30 times, 1 visit(s) today
Dostopnost