Sodobnosti z razsežnostmi dediščine za 8. in 9. razred

Število ur/leto: 35
Število ur/teden: 1

Predmet se izvaja v dveh neodvisnih sklopih po eno leto.

Cilji izbirnega predmeta:
Učenci:

  • spoznavajo kulturne oblike v domačem kulturnem okolju in njegovo vsakdanje življenje;
  • spoznavajo temeljna vprašanja etnološke vede oziroma vprašanja, ki posegajo na področje dediščine in načinov življenja;
  • se seznanjajo s temeljnimi pojmi, kot so kultura, dediščina, identiteta, pa tudi narod, ljudstvo, ljudsko itd.;
  • spoznavajo načine raziskovanja dediščine in njenega ohranjevanja z etnološkega vidika in vidikov drugih strok, ki se ukvarjajo z dediščino;
  • se seznanijo s prizadevanji za ohranitev svetovne dediščine;
  • spodbujajo spretnosti in vzgajajo pozitiven odnos do ročnega dela.

Vsebina izbirnega predmeta:

  • Načini življenja in njihove spremembe (razvoj, sodobnost, stereotipi).
  • Vsakdanjik in praznik.
  • Narod, ljudstvo, ljudska kultura (poudarek na domačem).
  • Dediščina, odnos do dediščine, načini odkrivanja dediščine.

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Dostopnost